خیابان رهایی

۲۵شهریور

دعایی است شأن آن بسیار بزرگ است و خیلی عظیم می‌باشد. راوی حضرت علی (ع) از نبی‌ اکرم (ص): وقتی به آسمان رفتم در شب معراج هفتاد هزار حجاب را طی کردم تا رسیدم به حجاب قدرت در آن نوشته شده این دعا با نور جبرئیل عرض کرد: یا محمد (ص) این دعا را برای کسی غیر از مؤمنین از امت خودت تعلیم ندهی چون که این دعا را هر که بخواند درهای آسمان‌ها بر روی ایشان باز می‌شود و خداوند نظر رحمتش را شامل آن شخص کند که همّ و غم او را برطرف می‌کند و هر گرفتاری که دارد خداوند برطرف می‌سازد. اگر قرض‌دار است قرضش ادا می‌شود و گناهانش آمرزیده می‌شود و مورد عنایت قرار می‌گیرد مانند انبیاء و صدیقین و خداوند هزار قصر از درّ و یاقوت برای او آماده می‌فرماید و خداوند به او هر روز۳۶۰ مرتبه نظر رحمت کند و ملکی ندا می‌کند که اعمالت را از سر بگیر که گناهان خودت و مادرت و پدرت آمرزیده شد و جمیع گناهانت مبدل به حسنات شد و ثواب هفتاد سال عبادت برای ایشان نوشته شد پس خیر دنیا و آخرت برای او جمع می‌گردد و هر کس این دعا را نوشته با مشک و زعفران برای هر بیماری که دهد شفا خواهد یافت و هر کس حمل نماید این دعا را با خود امن خواهد شد از شر شیطان و هیچگونه ملالی بر ایشان نمی‌رسد و محفوظ می‌ماند از دزدان و جمیع حاجاتش برآورده خواهد شد و هر کس نزد فرزندانش بگذارد حفظ می‌شوند از جمیع گزندگان مانند مار و عقرب و هر کس با خود حمل نماید از جمیع امور خوب بهره‌مند خواهد شد و هر کس بنویسد و در منزل بگذارد روزیشان زیاد گردد و اهل آن محفوظ می‌گردند از جمیع گرفتاری‌ها و قسم به آن کسی که شما را به رسالت مبعوث کرد اگر جمیع ثقلین و جمیع ملائکه تعدادشان هزار برابر اهل دنیا و آخرت شوند تا روز قیامت ثواب این دعا را نخواهند توانست بنویسند چون این دعا بهترین دعا است نزد پروردگارت پس به امت خود تعلیم بده چون گنجی است از گنج‌های بهشت که خدا حفظ کرده است

.اللهم انی اسالک یامن اقر بالعبودیه له کل معبود و یا من یحمده کل محمود یا من یفزع الیه کل مجهود یا من یطلب عنده کل مفقود یا من سائله غیر مردود یا من بابه عن سواله غیر مسدود یا من هو غیر موصوف و لا محدود یا من عطاوه غیر ممنوع و لامنکود یا من لیس ببعید و هو نعم المقصود یا من رجاء عباده بحبله مشدود یا من شبهه و مثله غیر موجود یا من لیس بوالد بمعدود یا من حوض بره للانام مورود یا من لا یوصف بقیام و لا قعود یا من لاتجری علیه حرکه و لاجمود یا اللّه یا رحمن یا رحیم یا ودود یا غافر ذنب داود یا من لا یخلف الوعد و یعفو عن الموعود یا من رزقه و ستره للعاصین ممدود یا من هو ملجا کل مقصی مطرود یا من دان له جمیع خلقه بالسجود یا من لیس عن نیل جوده احد مصدود یا من لایحیف فی حکمه و یحلم عن الظالم العنود ارحم عبیدا خاطئا لم یوف بالعهود انک فعال لما ترید یا بار یا ودود صل علی محمد خیر مبعوث دعا الی خیر معبود و علی آله الطیبین الطاهرین اهل الکرم و الجود و افعل بنا ما انت اهله یا ارحم الراحمین.

۹۶/۰۶/۲۵
Mohammd_m_ rjb